|
|
|
|
|
|
Nogle medlemmer er ovre at give FORD nr. 2 med gasgenerator den sidste klargøring, inden den skal med på messe i Års. D. 20. sept. 2010.
Den er blevet rigtig flot, men det vigtigste er, at den er meget sjælden. D. 20. sept. 2010
Her fra siden, så man bedre kan se det hele. D. 20. sept. 2010
Her ses den bagfra, så kan man bedre se gasgeneratoren. D. 20. sept. 2010
FORD nr. 2 har fået monteret bl.a. gasrør, skærme og sæde. D. 1. juli 2010.
Gasgeneratoren på FORD nr. 2
Her nogle af de mange gasrør, som er lavet og monteret af en specialist. D. 1. juli 2010.
Her nogle flere af de mange specialfremstillede gasrør. D. 1. juli 2010.
D. 12. maj 2010. Her ses FORD A nr. 2 med planchen over gasgeneratoren.
D. 12. maj 2010.
D. 10. maj 2010
D. 10. maj 2010
D. 12. maj 2010. Her ses gasgeneratoren på Ford nr. 2, der er også en planche med beskrivelse af den.
D. 12. maj 2010. Her kan man tydeligt se den restaurerede gasgenerator, som er sat på Ford A nr. 2.
D. 10. maj 2010.
D. 10. maj 2010.
D. 10. maj 2010. Her er holderen sat på gasgeneratoren.
D. 10. maj 2010. Lindahl Frederiksen er ved at male en holder til gasgeneratoren.
FORD A nr. 2 med gasgenerator. Som det ses her, blev den studeret på museets genralforsamling d. 16. marts 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 9. december 2009. Jens Anker Gjesing arbejder på Ford nr. 2, som er med gasgenerator.
D. 9. december 2009. Her ses den Ford A, der snart er færdig og lidt af den med gasgenerator.
|
|
Ford A nr. 2. Nogle af medlemmerne har været ved at restaurere en Ford A med Trægasgenerator. De første 4 billeder er fra d. 20. september 2010. Forden er færdigrestaureret, men den har ikke været startet op.
De næste 4 billeder er fra d. 1. juli 2010, de næste 4 fra d. 12. maj 2010 og de næste 6 fra d. 10. maj 2010. Derefter
9 billeder fra arbejdslørdagen d. 27. februar 2010, som hovedsagelig blev brugt på at få gasgeneratoren på FORD nr. 2. De sidste 2 billeder er fra d. 9. december 2009.
KLIK FOR AT SE BILLEDERNE STØRRE OG LÆSE TEKSTEN.
|
|
Nogle medlemmer er ovre at give FORD nr. 2 med gasgenerator den sidste klargøring, inden den skal med på messe i Års. D. 20. sept. 2010.
Den er blevet rigtig flot, men det vigtigste er, at den er meget sjælden. D. 20. sept. 2010
Her fra siden, så man bedre kan se det hele. D. 20. sept. 2010
Her ses den bagfra, så kan man bedre se gasgeneratoren. D. 20. sept. 2010
FORD nr. 2 har fået monteret bl.a. gasrør, skærme og sæde. D. 1. juli 2010.
Gasgeneratoren på FORD nr. 2
Her nogle af de mange gasrør, som er lavet og monteret af en specialist. D. 1. juli 2010.
Her nogle flere af de mange specialfremstillede gasrør. D. 1. juli 2010.
D. 12. maj 2010. Her ses FORD A nr. 2 med planchen over gasgeneratoren.
D. 12. maj 2010.
D. 10. maj 2010
D. 10. maj 2010
D. 12. maj 2010. Her ses gasgeneratoren på Ford nr. 2, der er også en planche med beskrivelse af den.
D. 12. maj 2010. Her kan man tydeligt se den restaurerede gasgenerator, som er sat på Ford A nr. 2.
D. 10. maj 2010.
D. 10. maj 2010.
D. 10. maj 2010. Her er holderen sat på gasgeneratoren.
D. 10. maj 2010. Lindahl Frederiksen er ved at male en holder til gasgeneratoren.
FORD A nr. 2 med gasgenerator. Som det ses her, blev den studeret på museets genralforsamling d. 16. marts 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 27. februar 2010.
D. 9. december 2009. Jens Anker Gjesing arbejder på Ford nr. 2, som er med gasgenerator.
D. 9. december 2009. Her ses den Ford A, der snart er færdig og lidt af den med gasgenerator.
Mere infoKan li'
|
|
|
|
|